Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(32)
IBUK Libra
(29)
Forma i typ
Książki
(32)
E-booki
(29)
Proza
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(27)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Dobczyce
(31)
Autor
Gurdała Sławomir
(2)
Krzymowski Bogdan
(2)
Shapiro Jordan
(2)
Adžić Gojko
(1)
Angwin Julia
(1)
Bednorz Joachim
(1)
Bruckman Amy S
(1)
Brycz Bogumiła
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Bąk Krzysztof
(1)
Całek Grzegorz
(1)
Cierpiałkowska Lidia
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Coulombe Nikita S
(1)
Cyberuzależnienia
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Dobrowolski Zdzisław
(1)
Dudycz Tadeusz
(1)
Fabisiak Emilia
(1)
Filiciak Mirosław
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Franke Jerzy
(1)
Gadzała Agnieszka
(1)
Godyń Filip
(1)
Godyń Mieczysław (1952- )
(1)
Godzic Wiesław
(1)
Gomoliński Piotr
(1)
Goscinny Anne (1968- )
(1)
Goscinny Anne Lukrecja
(1)
Grigorik Ilya
(1)
Grzegorzewska Iwona
(1)
Górska Elżbieta
(1)
Hansen Anders (1974- )
(1)
Henn Astrid
(1)
Hopfinger Maryla (1942- )
(1)
Hornowski Tomasz
(1)
Jabłońska Marta (ekonomia)
(1)
Janczewski Michał
(1)
Janiszewska Agata (tłumacz)
(1)
Jarzębski Jerzy (1947- )
(1)
Kaim Marcin
(1)
Kaźmierczak Paweł (1970- )
(1)
Kiedrowicz Grzegorz (1953- )
(1)
Kling Marc-Uwe (1982- )
(1)
Komputerowa Oficyna Wydawnicza "Help" Piotr Gomoliński
(1)
Kołodziejczyk Łukasz
(1)
Krawiec Marek
(1)
Krupińska Alicja
(1)
Leksy Karina
(1)
Lem Stanisław (1921-2006)
(1)
Lewicka Maria
(1)
Mastalerz Elżbieta
(1)
Maushart Susan (1958- )
(1)
Michalczyk Anna (pedagog)
(1)
Mrozowski Maciej
(1)
Muller Cathy (1964- )
(1)
Naucz
(1)
Nicholas David
(1)
Niedbalski Jakub
(1)
Noga Henryk
(1)
Oficyna Wydawnicza Impuls
(1)
Osbert-Pociecha Grażyna
(1)
Pater Ewa
(1)
Pater-Podgórna Ewa
(1)
Pispers Ralf
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Pytel Krzysztof
(1)
Racław Mariola
(1)
Robbins Jennifer Niederst
(1)
Rode Joanna
(1)
Rosińska Klaudia
(1)
Rybakiewicz Justyna
(1)
Sajna Radosław
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Schuhler Petra (1953- )
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Sierosławska Elżbieta
(1)
Skórka Jakub
(1)
Skórka Kacper
(1)
Strittmatter Kai (1965- )
(1)
Stępień Kamil
(1)
Surma Jerzy
(1)
Trojan Anna
(1)
Vogelgesang Monika (1960- )
(1)
Walczak Izabela
(1)
Wallace Patricia M
(1)
Witkiewicz Magdalena (1976- )
(1)
Wiśniewski Janusz Leon (1954- )
(1)
Włoch Renata
(1)
Zielak Anna
(1)
Zimbardo Philip G
(1)
Łapiński Paweł (1985- )
(1)
Śledziewska Katarzyna
(1)
Żuchowska-Skiba Dorota
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(60)
Język
polski
(58)
angielski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(2)
Rodzice
(2)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura francuska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Internet
(26)
Media społecznościowe
(5)
Podręczniki
(4)
Komputery
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Cyfrowi tubylcy
(2)
Dzieciństwo
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Poradniki
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Rodzina
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Studenci
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Uzależnienie od Internetu
(2)
Uzależnienie od komputera
(2)
2001
(1)
Agresja i przemoc
(1)
Agresywność
(1)
Analiza danych
(1)
Aplikacja internetowa
(1)
Arkusz kalkulacyjny
(1)
Asertywność
(1)
Autoprezentacja
(1)
Baza danych
(1)
Big data
(1)
Celebryci
(1)
Cenzura
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Dane osobowe
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Dyktatura (ustrój)
(1)
Dziadkowie i wnuki
(1)
Dziewczęta
(1)
Edytory tekstu
(1)
Emocje i uczucia
(1)
Excel
(1)
Fonoholizm
(1)
Futurologia
(1)
GIS
(1)
Gry komputerowe
(1)
Ideologia
(1)
Informatyka
(1)
Inteligencja
(1)
Internauci
(1)
Internet- podręcznik
(1)
Komunistyczna Partia Chin
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Kultura audiowizualna – od 1989 r
(1)
Kultura masowa
(1)
Literatura – a internet
(1)
Ludzie w wieku średnim
(1)
Lęk, uzależnienia, nerwice
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Maushart, Susan (1958- )
(1)
Miłość
(1)
Mózg
(1)
Młodzież
(1)
Młodzież niedosłysząca
(1)
Narcyzm
(1)
Nauka
(1)
Opracowanie
(1)
Pamiętniki amerykańskie
(1)
Podreczniki akademickie
(1)
Polacy za granicą
(1)
Polityka wewnętrzna
(1)
Portale internetowe
(1)
Postawy
(1)
Prawo do prywatności
(1)
Projektowanie stron
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia ewolucyjna
(1)
Psychoterapia
(1)
Public relations w internecie
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rodzina patchworkowa
(1)
Samotność
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Stres
(1)
Systemy operacyjne
(1)
Technika
(1)
Tożsamość (psychologia)
(1)
Turystyka
(1)
Uniwersytet Warszawski
(1)
Uzależnienia od komputera
(1)
Wakacje
(1)
Warszawa
(1)
Windows
(1)
Word
(1)
Wsie
(1)
Wychowanie dziecka
(1)
Wykluczenie cyfrowe
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zachowania ryzykowne
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Chiny
(1)
Francja
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(6)
Poradnik
(3)
Opracowanie
(2)
Powieść
(2)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
61 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dobczyce
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Czyt. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dobczyce
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 Czyt (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dobczyce
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizjer / Magdalena Witkiewicz. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo W.A.B., 2021. - 381, [3] strony ; 21 cm.
Każdy z nas pewnie choć raz zastanawiał się, dlaczego pewne sprawy potoczyły się tak, a nie inaczej. A co, jeśli naszym życiem nie rządzi przypadek, ale można je zaplanować, kontrolować i przewidzieć? I jaką władzę może mieć nad tym jeden, z pozoru niewiele znaczący, człowiek? W życiu Laury, młodej samotnej matki, zaczynają dziać się niewiarygodne rzeczy. Niektórzy znajomi znikają bezpowrotnie bez zapowiedzi, inni ulegają dziwacznym wypadkom bądź popełniają samobójstwa. Czy podejrzana seria wydarzeń w jej życiu ma jakiś związek z pracą, którą kobieta wykonuje, czyli projektowaniem i prognozowaniem zachowań oraz potrzeb konsumentów? Czy istnieje „ktoś”, kto nami steruje? Kto to jest? No i najważniejsze – po co to robi?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dobczyce
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dobczyce
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. czytelnia (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dobczyce
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorka zwróciła uwagę na specyfikę funkcjonowania osób z wadą słuchu, na ryzykowne zachowania w sieci, podejmowane przez słyszącą i niesłyszącą młodzież oraz na potrzebę działań w zakresie przeciwdziałania zjawisku samotności i osamotnienia w sieci. Książka jest daleka od uproszczonego i jednostronnego oglądu zanurzenia naszej codzienności i praktyk społecznych w cyfrowej rzeczywistości. Autorka stara się uwzględnić zarówno pozytywne, jak i negatywne wymiary użytkowania nowych mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dobczyce
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dobczyce
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 Czytelnia (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Nasz opór przed cyfrową zabawą jest jak opór Sokratesa przed słowem pisanym. Jest daremny. Twoje dzieci potrzebują twojej pomocy. I łatwo ją zapewnić. Rodzice, dzieci i rodziny po prostu muszą zacząć bawić się razem w cyfrowym świecie”. – Jordan Shapiro, Nowe cyfrowe dzieciństwo Prowokujące spojrzenie na nowy zdigitalizowany krajobraz dzieciństwa ze wskazówkami, jak się w nim poruszać. Opierając się na przełomowych badaniach w dziedzinie ekonomii, psychologii, filozofii oraz edukacji, Jordan Shapiro w Nowym dzieciństwie pokazuje, jak technologia prowadzi ludzkość w kierunku świetlanej przyszłości, w której nasze dzieci będą mogły tworzyć nowe, lepsze modele globalnego zaangażowania obywatelskiego, łączności i społeczności. Shapiro oferuje konkretne, praktyczne rady, jak efektywnie wychowywać i edukować dzieci w zglobalizowanym nowym świecie oraz zapewnia narzędzia i techniki wykorzystywania technologii do komunikowania się z dziećmi i pomagania im w nauce i rozwoju. Porównuje on obecny okres do innych wielkich technologicznych rewolucji w historii ludzkości i przedstawia zabawne mikro-historie elementów kultury takich jak piaskownica, malowanie palcami, rodzinny obiad i inne. Nowe dzieciństwo prezentuje dający nadzieję kontrapunkt dla bojaźliwego załamywania rąk, które charakteryzuje współczesną narrację dotyczącą dzieci i technologii i przedstawia aktualny, inspirujący i pozytywny obraz dzisiejszych dzieci, które będą gotowe stworzyć świat postępowy, różnorodny, znaczący i połączony na wiele różnych sposobów, świat, którego dzisiejsi dorośli nie są w stanie sobie wyobrazić. Dr Jordan Shapiro jest uznanym na świecie amerykańskim autorem i badaczem. Wykłada w Temple University's Intellectual Heritage Program, w latach 2012–2017 pisał dla Forbes na temat globalnej edukacji, cyfrowej zabawy i życia rodzinnego. Mieszka w Filadelfii z dwoma synami. [bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dobczyce
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W XXI wieku dyktatura przyjmuje zupełnie nowe oblicze - cyfrowe. Prekursorem tej przemiany są Chiny, które choć od dawna są jednym z motorów światowej gospodarki, to wciąż pod względem ideologicznym pozostają krajem autorytarnym. Chiny śmiało konkurują z Zachodem i korzystają przy tym z baz danych i sztucznej inteligencji jak żaden inny rząd. Dzięki najnowszym osiągnięciom techniki partia próbuje stworzyć najlepszy na świecie system obserwacji. Celem jest kontrola chińskiego rządu nad wszystkim. Nad tym, co to dla nas oznacza, zastanawia się Kai Strittmatter, wieloletni korespondent "Süddeutsche Zeitung" w Pekinie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dobczyce
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dobczyce
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Nowe zasady marketingu i PR • 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek” • Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly” • Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski • Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i uniwersytetach na całym świecie • Ponad 400 000 sprzedanych egzemplarzy Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie? Książka "Nowe zasady marketingu i PR" da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami. Ten przewodnik po przyszłości marketingu pomoże ci: • wdrożyć nowe zasady i stać się pionierem rozwiązań marketingu cyfrowego, • prowadzić marketing i public relations w czasie rzeczywistym dzięki wykorzystaniu technik takich jak newsjacking, służących zwróceniu uwagi odbiorców dokładnie wtedy, kiedy są na to gotowi, • korzystać z możliwości marketingowych na platformach takich jak Facebook Live i Snapchat, • tworzyć interesujące strony internetowe, wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych, filmy wideo i podcasty oraz wybierać tematy, które docenią klienci, • wykorzystać sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe do automatyzacji rutynowych zadań, dzięki czemu będziesz mógł skupić się na strategii marketingowej i działaniach PR, • uzyskać cenne wskazówki dzięki analizom przypadków i autentycznym przykładom zaczerpniętym z doświadczeń przedsiębiorców, • sprzedać dowolny produkt, usługę lub pomysł – i to za ułamek kosztów pochłanianych przez tradycyjne działania marketingowe i PR-owe. Internet oferuje olbrzymie możliwości w zakresie bezpośredniego docierania do klienta i jeśli zastosujesz właściwe narzędzia, możesz zapewnić swojej firmie status autorytetu w branży i zwiększyć sprzedaż - nawet jeśli nie dysponujesz pokaźnym budżetem. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dobczyce
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szwedzki bestseller nagrodzony prestiżową nagrodą The Health Award of the Year. Anders Hansen - szwedzki lekarz, specjalista w dziedzinie psychiatrii w Instytucie Karolinska. W swojej najnowszej książce w zrozumiały sposób tłumaczy najnowsze odkrycia neurobiologii i wyjaśnia, jak możemy je wykorzystać w codziennym życiu.
Czy mózg czeka przyśpieszony kurs technologii Jak korzystać z najnowszych aplikacji, by służyły naszemu dobru i nie były źródłem frustracji ani lęku? Książka szwedzkiego psychiatry i autora wieloletnich badań nad internetem odkrywa tajemnice działania mózgu w zderzeniu z nowymi technologiami i daje konkretne wskazówki.
Wyłącz telefon komórkowy na jedną lub dwie godziny w ciągu dnia. Nawet kilka minut ruchu dziennie pozwoli ci zredukować stres i poprawić koncentrację, Wieczorem zmień obraz w telefonie na czarno-biały, ograniczy to wyzwalanie dopaminy i chęć przewijania wiadomości. Nie sprawdzaj służbowego maila tuż przed pójściem spać. W mediach społecznościowych staraj się obserwować tylko te osoby, z którymi naprawdę chcesz wchodzić w interakcję. To tylko przykłady skutecznych porad zawartych w tej książce.
Dlaczego korzystanie z Instagrama uruchamia w mózgu te same obszary co niegdyś polowanie na dzikie zwierzęta? Co się dzieje z naszą pamięcią, kiedy podczas jazdy samochodem zdajemy się wyłącznie na GPS-a? Na czym polega cyfrowa zazdrość i czy internet może pozbawić nas empatii? Każdego dnia musimy wytrzymać informacyjne tsunami, a nasze neurony lustrzane w kontakcie z mediami społecznościowymi pobudzają mózg do ciągłego porównywania się z innymi. Poznaj ostatnie odkrycia naukowe i zadbaj o zdrowie swojego mózgu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dobczyce
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ
Publikacja darmowa
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Kto cię obserwuje? Dawniej to pytanie zadawali wyłącznie królowie, prezydenci i osoby publiczne, próbując umknąć paparazzim czy unieszkodliwić przestępców usiłujących obejść prawo. Reszta z nas nie musiała się specjalnie martwić tym, że może zostać objęta obserwacją. Dziś owo niepokojące pytanie odnosi się do wszystkich i nie musi być wcale związane z czyjąś sławą albo przestępczą działalnością. Każdy z nas może być obserwowany niemal w każdej chwili. Cennych zasobów, jakimi są dane osobowe, można nadużywać. I będzie się ich nadużywać. Informacja to władza. Każdy, kto dysponuje wielkimi ilościami danych o nas, ma nad nami przewagę. Z początku era informacyjna miała wzmocnić jednostki, dając im dostęp do informacji wcześniej niedostępnych. Mogliśmy na całym świecie porównywać ceny, poszukiwać najlepszego fragmentu wiedzy czy ludzi, którzy podzielali nasze poglądy. Obecnie dochodzi do zmiany układu sił i szala przechyla się ku wielkim instytucjom: zarówno rządom jak i korporacjom. To one zyskują przewagę w wojnach informacyjnych, dzięki zdolności do śledzenia potężnej ilości danych związanych z najbardziej przyziemnymi aspektami naszego życia. Dowiadujemy się, że ludzie, którzy dysponują informacjami o nas, mogą nas zawstydzić, wyczyścić nasze portfele lub oskarżyć o przestępcze zachowanie. Ta wiedza może wykreować kulturę strachu. Czy chcemy żyć w świecie, w którym zawsze narażeni będziemy na ryzyko bycia zhakowanymi? W świecie, w którym będzie można nas zlokalizować? W którym nie będziemy mogli mieć swoich tajemnic? W którym będziemy podglądani nawet w naszych domach, w którym będzie można się pod nas podszyć i w którym będziemy żyć w pułapce „korytarza luster”? W którym będziemy wykorzystywani finansowo i bez powodu będziemy trafiać przed oblicze funkcjonariuszy policji? Moja książka to próba odpowiedzi na te pytania. Mam nadzieję, że moje odkrycia pomogą rozwijać się debacie o prywatności – wyjść poza kwestie związane z prostą obawą o to „kto mnie obserwuje”, ku bardziej szczegółowym rozważaniom nad tym, „dlaczego ma to tak duże znaczenie” oraz, ostatecznie, ku produktywnej dyskusji o tym, co możemy zrobić. Z tekstu
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Publikacja darmowa
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z różnych dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa. Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych. Z tej książki dowiesz się: — jak zastosować neuromarketing w e-commerce; — jak dotrzeć do klientów w Internecie w sposób ich angażujący; — jak zapewnić pozytywne doświadczenia w świecie cyfrowym na poziomie emocjonalnym; — na jakie typowe bariery i zachowania zakupowe możesz się natknąć w Internecie; — jak wykorzystuje się neuromarketing w mediach społecznościowych; — jakie będą internetowe narzędzia przyszłości.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Celem tej książki jest omówienie najważniejszych - z bibliotekarskiego punktu widzenia - witryn Internetu. Przedstawione zostaną elektroniczne kolekcje, katalogi zasobów bibliotecznych w Internecie, katalogi centralne, katalogi wirtualne, witryny stowarzyszeń i instytucji bibliotekarskich, internetowy rynek książki, czasopisma online, sieciowe źródła normalizacji, internetowe muzea i galerie. Osobny rozdział stanowi prezentacja serwisów informacyjnych Internetu, czyli nauka łowienia informacji w Sieci. Omówione zostały najważniejsze szperaczki, multiszperaczki, katalogi tematyczne, przewodniki i indeksy oraz podane sposoby ich wykorzystania. Najlepsze z nich funkcjonalnie nie ustępują już serwisom komercyjnym. Pełnotekstowe serwisy informacyjne - dawniej dostępne tylko elitarnej społeczności online - za sprawą Internetu trafiły do rąk przeciętnego użytkownika i są dostępne we wszystkich bibliotekach przyłączonych do Internetu. Jest to warsztat niezwykły - szczególnie we wszystkich poszukiwaniach faktograficznych. Plik pdf jest zamknięty w postaci rastrowej złożonej ze skanów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Publikacja darmowa Plik pdf jest zamknięty w postaci rastrowej złożonej ze skanów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej