Komunikacja elektroniczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Dobczyce
(2)
Autor
Michalczyk Anna (pedagog)
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
2001
(1110)
1901-2000
(1027)
Literatura dziecięca polska
(880)
Biografie. Pamiętniki. /indywidualne
(808)
Kobieta
(740)
Komunikacja elektroniczna
(-)
Poezja polska
(691)
Polska
(686)
Literatura młodzieżowa polska
(640)
Opowiadanie polskie
(614)
Powieść młodzieżowa polska
(544)
Literatura Polska
(543)
Pamiętniki polskie
(535)
Wydawnictwa popularne
(484)
Literatura amerykańska
(468)
Rodzina
(450)
Literatura angielska
(435)
Opowiadanie dziecięce polskie
(432)
Literatura francuska
(404)
Przyjaźń
(399)
Literatura polska
(352)
Miłość
(324)
Powieść niemiecka
(316)
Powieść francuska
(302)
Powieść polska
(295)
Tajemnica
(291)
Literatura niemiecka
(282)
Powieść rosyjska
(273)
Publicystyka polska
(266)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(260)
1945-1989
(259)
Poezja dziecięca polska
(259)
Wydawnictwa dla dzieci
(259)
Śledztwo i dochodzenie
(253)
Medycyna
(234)
II Wojna Światowa 1939-1945 w Polsce
(232)
Relacje międzyludzkie
(229)
1801-1900
(223)
Dramat polski
(214)
Nauki Polityczne. Polityka
(214)
Powieść młodzieżowa angielska
(208)
II wojna światowa (1939-1945)
(207)
Historia literatury polskiej
(198)
1989-2000
(197)
Język polski
(195)
Dzieci
(194)
Powieść obyczajowa
(192)
Biografie
(190)
Poland
(189)
Historia Polski
(187)
Rodzeństwo
(187)
Zwierzęta
(186)
Żydzi
(181)
Życie codzienne
(177)
Powieść dziecięca polska
(176)
Uczucia
(175)
Literatura rosyjska
(173)
Utwory dramatyczne. Scenariusze. Libretta
(172)
Geografia poszczególnych krajów nowożytnych
(166)
Sekrety rodzinne
(159)
Ogólne Zagadnienia Językoznawstwa i Literatury. Filologia
(156)
Nastolatki
(153)
Zabójstwo
(151)
Małżeństwo
(150)
Powieść dziecięca angielska
(147)
Poszczególni pisarze polscy
(146)
Wojsko
(144)
Poradniki
(143)
Gospodarstwo domowe. Gastronomia. Hotelarstwo
(142)
Poszczególne utwory pisarzy
(140)
Psychologia
(140)
Magia
(137)
Trudne sytuacje życiowe
(135)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(134)
Utwory Dramatyczne
(134)
Muzyka
(133)
Historia Poszczególnych Krajów. ( Średniowieczna i Nowożytna )
(130)
Powieść angielska
(128)
Historia
(125)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(124)
Literatura młodzieżowa angielska
(123)
1939-1945
(122)
Koty
(121)
Polacy za granicą
(121)
Policjanci
(120)
Utwory Poetyckie
(120)
Literatura norweska
(119)
Ludzie a zwierzęta
(117)
Wojna 1939-1945 r
(117)
Osoby zaginione
(115)
Matki i córki
(113)
Piłka nożna
(112)
Kraków (woj. małopolskie)
(111)
Reportaż polski
(110)
Opowiadania i nowele
(109)
Pisarze polscy
(109)
Warszawa
(109)
Władcy
(109)
Podróże
(106)
Wybory życiowe
(105)
Dziennikarze
(104)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Autorka zwróciła uwagę na specyfikę funkcjonowania osób z wadą słuchu, na ryzykowne zachowania w sieci, podejmowane przez słyszącą i niesłyszącą młodzież oraz na potrzebę działań w zakresie przeciwdziałania zjawisku samotności i osamotnienia w sieci. Książka jest daleka od uproszczonego i jednostronnego oglądu zanurzenia naszej codzienności i praktyk społecznych w cyfrowej rzeczywistości. Autorka stara się uwzględnić zarówno pozytywne, jak i negatywne wymiary użytkowania nowych mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dobczyce
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Nowe zasady marketingu i PR • 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek” • Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly” • Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski • Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i uniwersytetach na całym świecie • Ponad 400 000 sprzedanych egzemplarzy Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie? Książka "Nowe zasady marketingu i PR" da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami. Ten przewodnik po przyszłości marketingu pomoże ci: • wdrożyć nowe zasady i stać się pionierem rozwiązań marketingu cyfrowego, • prowadzić marketing i public relations w czasie rzeczywistym dzięki wykorzystaniu technik takich jak newsjacking, służących zwróceniu uwagi odbiorców dokładnie wtedy, kiedy są na to gotowi, • korzystać z możliwości marketingowych na platformach takich jak Facebook Live i Snapchat, • tworzyć interesujące strony internetowe, wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych, filmy wideo i podcasty oraz wybierać tematy, które docenią klienci, • wykorzystać sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe do automatyzacji rutynowych zadań, dzięki czemu będziesz mógł skupić się na strategii marketingowej i działaniach PR, • uzyskać cenne wskazówki dzięki analizom przypadków i autentycznym przykładom zaczerpniętym z doświadczeń przedsiębiorców, • sprzedać dowolny produkt, usługę lub pomysł – i to za ułamek kosztów pochłanianych przez tradycyjne działania marketingowe i PR-owe. Internet oferuje olbrzymie możliwości w zakresie bezpośredniego docierania do klienta i jeśli zastosujesz właściwe narzędzia, możesz zapewnić swojej firmie status autorytetu w branży i zwiększyć sprzedaż - nawet jeśli nie dysponujesz pokaźnym budżetem. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dobczyce
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej