Techniki sprzedaży
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Dobczyce
(3)
Autor
Cybulski Krzysztof
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Lees Dan
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(1)
Szaran Adam
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Handlowcy
(1)
Temat
2001
(1110)
1901-2000
(1027)
Literatura dziecięca polska
(880)
Biografie. Pamiętniki. /indywidualne
(808)
Kobieta
(740)
Techniki sprzedaży
(-)
Poezja polska
(691)
Polska
(686)
Literatura młodzieżowa polska
(640)
Opowiadanie polskie
(614)
Powieść młodzieżowa polska
(544)
Literatura Polska
(543)
Pamiętniki polskie
(535)
Wydawnictwa popularne
(484)
Literatura amerykańska
(468)
Rodzina
(450)
Literatura angielska
(435)
Opowiadanie dziecięce polskie
(432)
Literatura francuska
(404)
Przyjaźń
(399)
Literatura polska
(352)
Miłość
(324)
Powieść niemiecka
(316)
Powieść francuska
(302)
Powieść polska
(295)
Tajemnica
(291)
Literatura niemiecka
(282)
Powieść rosyjska
(273)
Publicystyka polska
(266)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(260)
1945-1989
(259)
Poezja dziecięca polska
(259)
Wydawnictwa dla dzieci
(259)
Śledztwo i dochodzenie
(253)
Medycyna
(234)
II Wojna Światowa 1939-1945 w Polsce
(232)
Relacje międzyludzkie
(229)
1801-1900
(223)
Dramat polski
(214)
Nauki Polityczne. Polityka
(214)
Powieść młodzieżowa angielska
(208)
II wojna światowa (1939-1945)
(207)
Historia literatury polskiej
(198)
1989-2000
(197)
Język polski
(195)
Dzieci
(194)
Powieść obyczajowa
(192)
Biografie
(190)
Poland
(189)
Historia Polski
(187)
Rodzeństwo
(187)
Zwierzęta
(186)
Żydzi
(181)
Życie codzienne
(177)
Powieść dziecięca polska
(176)
Uczucia
(175)
Literatura rosyjska
(173)
Utwory dramatyczne. Scenariusze. Libretta
(172)
Geografia poszczególnych krajów nowożytnych
(166)
Sekrety rodzinne
(159)
Ogólne Zagadnienia Językoznawstwa i Literatury. Filologia
(156)
Nastolatki
(153)
Zabójstwo
(151)
Małżeństwo
(150)
Powieść dziecięca angielska
(147)
Poszczególni pisarze polscy
(146)
Wojsko
(144)
Poradniki
(143)
Gospodarstwo domowe. Gastronomia. Hotelarstwo
(142)
Poszczególne utwory pisarzy
(140)
Psychologia
(140)
Magia
(137)
Trudne sytuacje życiowe
(135)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(134)
Utwory Dramatyczne
(134)
Muzyka
(133)
Historia Poszczególnych Krajów. ( Średniowieczna i Nowożytna )
(130)
Powieść angielska
(128)
Historia
(125)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(124)
Literatura młodzieżowa angielska
(123)
1939-1945
(122)
Koty
(121)
Polacy za granicą
(121)
Policjanci
(120)
Utwory Poetyckie
(120)
Literatura norweska
(119)
Ludzie a zwierzęta
(117)
Wojna 1939-1945 r
(117)
Osoby zaginione
(115)
Matki i córki
(113)
Piłka nożna
(112)
Kraków (woj. małopolskie)
(111)
Reportaż polski
(110)
Opowiadania i nowele
(109)
Pisarze polscy
(109)
Warszawa
(109)
Władcy
(109)
Podróże
(106)
Wybory życiowe
(105)
Dziennikarze
(104)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dobczyce
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Nie da się sprzedawać zdalnie”. Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową rzeczywistość. „A już pozyskać nowego klienta, to jest prawie niemożliwe”. Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia. Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaży zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osiągnęła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na początku przekonani, że w ich branży i z ich klientem zdalnie sprzedawać się nie da), inni zwiększyli swoje obroty o kilkadziesiąt, jeszcze inni o kilkanaście procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacią „Distance Seller” - kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta „na odległość” zawarli w książce Techniki sprzedaży zdalnej. Czego można się spodziewać po ich książce? Zdobycia umiejętności związanych ze zdalną sprzedażą i obsługą klienta. Ta książka jest dla ciebie, jeśli do tej pory byłeś handlowcem, przedstawicielem, reprezentantem, doradcą handlowym, który zwykle był u klienta stacjonarnie, spotykaliście się face to face, a teraz musisz pracować w trybie home office. Sprawdzi się również wtedy, kiedy pracowałeś już zdalnie, ale chcesz zwiększyć swoje kompetencje i poznać więcej narzędzi oraz technik obsługi klienta i sprzedaży. Autorzy przedstawiają w niej schematy, algorytmy i techniki, które pasują do dwóch typów sytuacji: • tych, w których powinieneś cały czas budować silną bazę klientów i pozyskiwać nowych poprzez telefon, maile, portale społecznościowe. Nazywają to budowaniem muru klientów. Podpowiadają, jak poprzez odpowiednie działania zdobywać nowych klientów, jak poprowadzić pierwszą rozmowę i wciągać ich coraz dalej w proces sprzedażowy i jak go sfinalizować. • tych, w których musisz zadbać o istniejącą już bazę klientów. Podpowiadają, jak sprawiać, aby mimo odległości klient czuł się zadbany. Jak reagować w sytuacjach kryzysowych w relacjach pomiędzy tobą a klientem. „Sprzedaż to niełatwa sztuka. Obecnie dodatkowym wyzwaniem jest pandemia, która sprawiła, że i sprzedaż musiała się zmienić - w dużej mierze na zdalną (także w branżach, które wcześniej tego sobie nie wyobrażały). I choć nie jestem fanem sztywnych regułek sprzedażowych, uważam, że warto od nich wyjść, pamiętając o najważniejszym - o intencji i nastawieniu, z jakimi kontaktujemy się z naszym klientem. Ta książka łączy jedno i drugie - daje konkretne narzędzia i wskazówki, jednocześnie odnosząc się do pozytywnych emocji zarówno handlowców, jak i ich klientów”. - Jakub B. Bączek, trener mentalny olimpijczyków „Najlepszą praktyką jest teoria. Dzięki tej książce zrozumiecie jedno i drugie. Doświadczeni praktycy zbudowali system, który oparty jest i na wiedzy, i na teorii. Ich książka poprzez swą skondensowaną formę pozwala zrozumieć proces, który stoi za efektami, dzięki czemu każdy będzie w stanie zrobić krok dalej, nawet jeśli nie wierzy, że jest to możliwe”. - Sebastian Kotow, psycholog, wykładowca akademicki, przedsiębiorca. [bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dobczyce
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dobczyce
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej