Zagożdżon Robert
Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1679)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(782)
Zagożdżon Robert
(-)
Kowalska Dorota
(672)
Doyle Arthur Conan
(643)
Wallace Edgar
(585)
Konopnicka Maria
(540)
Kochanowski Jan
(505)
Cartland Barbara
(494)
Shakespeare William
(471)
Dickens Charles
(448)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(433)
Waidacher Toni
(423)
Verne Jules
(391)
Twain Mark
(365)
Poe Edgar Allan
(361)
May Karl
(345)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
London Jack
(298)
Leśmian Bolesław
(289)
Słowacki Juliusz
(288)
Boy-Żeleński Tadeusz
(287)
Dönges Günter
(286)
Sienkiewicz Henryk
(285)
Mahr Kurt
(284)
Darlton Clark
(280)
Kraszewski Józef Ignacy
(280)
Ewers H.G
(278)
Orzeszkowa Eliza
(277)
Krasicki Ignacy
(265)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Калинина Дарья
(257)
Mickiewicz Adam
(241)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Conrad Joseph
(236)
Austen Jane
(233)
May Karol
(232)
Vlcek Ernst
(231)
Barner G.F
(229)
Prus Bolesław
(229)
Autores Varios
(228)
Andersen Hans Christian
(225)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Balzac Honoré de
(217)
Stevenson Robert Louis
(217)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kipling Rudyard
(212)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Goethe Johann Wolfgang von
(208)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(205)
Howard Robert E
(204)
Goliński Zbigniew
(201)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Baczyński Krzysztof Kamil
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Mark William
(195)
Wydawnictwo Albatros Andrzej Kuryłowicz
(192)
Czechowicz Józef
(189)
Hoffmann Horst
(186)
Alcott Louisa May
(185)
Kneifel Hans
(183)
Brand Max
(178)
Wilde Oscar
(177)
Verne Juliusz
(173)
Кир Булычев
(171)
Александрова Наталья
(169)
Baudelaire Charles
(168)
Woolf Virginia
(165)
Kayser-Darius Nina
(164)
Jachowicz Stanisław
(163)
King Stephen
(162)
McMason Fred
(162)
Haensel Hubert
(159)
Praca zbiorowa
(159)
Колычев Владимир
(159)
Rawinis Marian Piotr
(158)
Головачёв Василий
(155)
Collins Wilkie
(151)
Courths-Mahler Hedwig
(145)
Scott Walter
(145)
Leblanc Maurice
(144)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(143)
Żeromski Stefan
(142)
Fischer Marie Louise
(141)
Grey Zane
(141)
Lange Antoni
(141)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
1 wynik Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ
To wyjątkowa, osobista książka o biznesie napisana z entuzjazmem i energią przez biznesmena. Autor opisuje sposób, w jaki tworzył swoje organizacje biznesowe, jak nimi zarządzał i na jakich wartościach się opierał. Prawie wszystko, co w tych obszarach czynił, jest – w dzisiejszym świecie biznesu – wyjątkowe. […] Autor przeszedł istotny proces osobistej przemiany, której skutki musiały znaleźć swój wyraz także w jego działaniach biznesowych. W ten sposób zarządzanie ludźmi i organizacjami stało się dla niego poligonem, na którym wdrażał wnioski wynikające z jego nowego, pogłębionego widzenia rzeczywistości. To szczególny i rzadko opisywany proces. […] To żywe doświadczenie człowieka, który na swojej drodze do sukcesu kilka razy boleśnie upadał, ale podnosił się i szedł dalej, nie rezygnując ze swoich najważniejszych wartości – nadających kierunek zarówno jego poczynaniom biznesowym, jak i życiu osobistemu. Z pełnym przekonaniem polecam tę szczególną książkę wszystkim, którzy już zarządzają ludźmi w organizacjach lub zamierzają się tym zajmować”. WOJCIECH EICHELBERGER Esencją natury ludzkiej jest rozwój, a jej pełnią – boskość. Wytworzyliśmy cywilizację, której głównym celem jest zaspokojenie potrzeby poczucia bezpieczeństwa i dążenie do luksusu. Wybieramy wygodę – zamiast pasji i spełnienia. Omijamy drogi prowadzące do odkrywania swojej natury oraz zgłębiania prawdy. Preferujemy łatwe życie, nawet kosztem tego, że ono nas ogłupia, ogranicza, wyjaławia. Odrzucamy mądrość, wymieniamy głębokie uczucia na płytkie emocje, pozbywamy się prawdziwej radości na rzecz powierzchownej zabawy. W ten sposób popadamy w życiową pustkę, roztrwaniamy prawdziwe bogactwo, otoczeni gadżetami i świecidełkami. I nie liczymy się z ceną, jaką za to wszystko płacimy. Nasze zachowania nabrały w nowej kulturze wyrachowanego charakteru. Często mówimy o braterstwie i miłości, ale rzadko dajemy tego przykłady. Ustanowiliśmy reguły nowej gry, nazywając ją biznesem. To walka o dominację, oparta na współzawodnictwie i ogólnie akceptowanej regule oraz wierze, że: „cel uświęca środki”. Chytre umysły przekształciły ją w alibi, zmieniając jej sens: „W biznesie wszyscy kłamią, ale to nie szkodzi, bo i tak nikt nikomu nie wierzy”. To przewrotne credo miało stać się prawdą. A nie jest. Szkodzi. Zabija wiarę w siebie. Kreuje świat nieprzyjazny dla człowieka. Napędza błędne koło negatywizmu, które spłyca naszą egzystencję. Takie przekonania ograbiają nas z możliwości pogłębienia i poszerzenia świadomości. Odzierają nas z wartości, kradną nam wzajemne zaufanie i gotowość do współpracy. Wierzę, że najgodniejszą walką, jaką człowiek może podjąć, jest dążenie do zmiany. Przez wpływ wywierany na ten świat, przez odkrywanie i kreowanie samego siebie. Podejmij nowe wyzwanie. Zagraj w nową grę, naucz siebie i swoje otoczenie nowego podejścia do życia i biznesu. Możesz odnieść swój największy sukces – żyć bez ograniczeń. Masz szansę wygrać najbardziej wartościową nagrodę – samego siebie, swoje człowieczeństwo – i iść drogą obfitości. Jeśli zechcesz wejść na tę drogę, zbierz całą swoją mądrość i odwagę, wybierz miłość i wolność. Stwórz biznes z duszą!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej