63001
Book
In basket
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie. Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków. [www.pwe.com.pl]
Availability:
Wypożyczalnia Dobczyce
There are copies available to loan: sygn. 65 Czytelnia, 65 (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 319-340.
Funding information note
Finansowanie: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego (Polska)
Dofinansowano ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again