62990
Book
In basket
Autor omawia istotę prezentacji, ich założenia, zastosowania i formy, rolę komunikacji w biznesie oraz rozmaite uwarunkowania, które powinien spełnić prelegent, począwszy od personalnych, przez organizacyjne, a na komunikacyjnych skończywszy. Publikacja daje Czytelnikowi pełny teoretyczny ogląd na to, czym są prezentacje, oraz praktyczne wskazówki na temat tego, jak przygotować się i wygłosić skuteczne wystąpienie. Książka powinna zainteresować zarówno wytrawnych mówców, poszukujących sposobów na udoskonalenie swoich umiejętności i pogłębienie wiedzy, jak i osoby początkujące, dla których wystąpienia biznesowe to nadal wyzwanie.
Availability:
Wypożyczalnia Dobczyce
There are copies available to loan: sygn. 65 Czytelnia (1 egz.)
Biblioteka nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 315-332.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again